Ga naar de inhoud

Broekman Marketing Advies

Marketingadvies | Interim | Workshops | Projectmanagement |

  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Geplaatst op 25/08/2009 door Lode Broekman

Albert Heijn manager in Kruidvat reclame?

De kruideniers zoeken de grenzen van de vergelijkende reclame op, zie deze uiting in NRCNext van 25 augustus en de “Etos spullen voor Kruidvat prijzen” (Etos foto: Jeanique).

No related posts.

CategorieënCommunicatie

Bericht navigatie

Vorig berichtVorige Cursus Effectief Meeting Management via Actors in Action
Volgend berichtVolgende Je kunt niet altijd twitteren

Recente berichten

  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community 31/03/2025
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas? 08/03/2025
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes 04/03/2025
  • AI zonder koppijn: Verslag van het eerste event van de AI in Marketing-Community
  • LinkedIn: Facebook met een Stropdas?
  • De Customer Journey in B2B Marketing: Sleutelpunten voor Succes
  • De toenemende rol van AI in marketing: een revolutie in klantenwerving en -binding
  • Voice Search & B2B Marketing
  • Home
  • Lode Broekman
  • In Beweging
  • Business cases
  • Bereikbaar
  • Blog
Ondersteund door WordPress